نکات علمی در مورد انزال زودرس

درباره درمان انزال زودرس به ۲ نکته مهم توجه کرد؛ اولین نکته همان تشخیص دقیق انزال زودرس است که باید در تعریف علمی آن بگنجد چون ممکن است افراد انتظارهای متفاوتی از خود یا باورهای نادرست در این زمینه داشته باشند. باید با این افراد صحبت کرد و توضیح داد که دچار بیماری خاصی نیستند و بی دلیل به دنبال درمان های مختلف نباشند. نکته بعدی، بررسی بیمار مبتلا به انزال زودرس از نظر ابتلای احتمالی سایر بیماری هاست. مثلا اگر مردی دچار التهاب پروستات باشد، از درمان های مرسوم برای انزال زودرس سودی نخواهد برد و تجویز دارو به او توصیه نمی شود؛ و اما بعد

  

۱- بهترین درمان دائم دارو درمانی است(کپسول گودمن)برای اطلاعات بیشتر به پایین سایت قسمت محصولات مراجعه شود.
۲- برای درمان انزال زودرس دارودرمانی بهتر از استفاده از دستگاه است.
۳- هدف درمان است، نه تسکین موقت.
۴- از نظر علمی ۳ درمان شناخته شده برای انزال زودرس وجود دارد؛ روان درمانی، رفتاردرمانی و دارودرمانی. در حال حاضر در شروع، درمان استاندارد دارودرمانی است. دارودرمانی اگر صحیح انجام شود، در ۸۰الی ۷۰ درصد بیماران موثر است و برای همیشه درمان خواهند شد. در مواردی که دارودرمانی موثر نباشد، بیمار باید به وسیله متخصص مربوطه روان درمانی یا رفتاردرمانی شود.
۵ -در علوم پزشکی، برای بسیاری از بیماری ها که لازم است دارودرمانی انجام شود، یک یا چند داروی انتخابی وجود دارد، ولی این مساله در مورد انزال زودرس صدق نمی کند چون انزال زودرس درمان دارویی انتخابی ندارد و برای درمان آن داروهای مختلف از خانواده های دارویی متفاوت وجود دارند. ممکن است درمانی برای یک فرد موثر باشد اما بیمار دیگری از آن سود نبرد .
۶- در حال حاضر بیشترین داروهایی که برای درمان دارویی انزال زودرس تجویز می شوند، داروهایی هستند که میزان سروتونین را در مغز بالا می برند. مورد استفاده اصلی این داروها در درمان افسردگی است ولی با مقادیر و رژیم درمانی متفاوت در بیماران مبتلا به انزال زودرس تجویز می شوند. ضمن اینکه انواع مختلف از این داروها در بازار وجود دارند، هر بیماری با توجه به شرایط بالینی، از یک نوع به خصوص از آنها سود خواهد برد.
۷ درمان دارویی انزال زودرس روزانه است، یعنی لازم است بیمار داروی تجویزشده را هر روز تا موقعی که بهبود یابد مصرف کند. به عبارت دیگر، مصرف دارو چند ساعت قبل از برقراری رابطه زناشویی، جایگاهی در درمان انزال زودرس ندارد. درمان این بیماری درازمدت است و برای ظهور آثار درمانی داروی مصرفی معمولا حداقل دو هفته باید منتظر شد. ضمنا داروی مصرفی به هیچ وجه نباید یکباره قطع شود

0 comments:

ارسال یک نظر