علل سردمزاجی زنان

سرد مزاجی : برای تنبیه شوهر ، برای تلافی کارهای شوهر- برای انتقام از شوهر –  بدبینی به همسر- عدم تفاهم بین زوجین – ازدواج اجباری (تحمیلی) – یکنواختی شیوه برقراری رابطه جنسی – تحریک ناکافی از طرف شوهر – رفتار خشونت آمیز مردان هنگام رابطه جنسی – شتابزدگی مردان – خودشیفتگی بعضی از مردان .
سرد مزاجی به دلیل : شیر دهی – ترس از حضور بچه ها – نگهداری از بچه ها – بیماری کودکان – مشغله های روزمره – عدم امنیت و آرامش – فشارهای اقتصادی – تجربه ناخوشایند جنسی – بد دانستن عمل جنسی (احساس گناه )  – ترس و نگرانی از احتمال بارداری – خستگی جسمانی –  خود ارضایی – بارداری  - عدم سلامت روحی ، روانی و عاطفی – کم رویی زنان – افسردگی – اضطراب وسایر مسائل ذهنی زنان – علل ارثی (وراثت ) – بالا بودن سن زنان –   یائسه بودن زنان – بیماری وسواس – اختلالات هورمونی – مصرف قرص های ضدبارداری و برخی داروهای دیگر – کمبود خواب – عدم وجود اعتماد به نفس کافی – کمبود انرژی و خستگی در اثر انجام کارهای سخت و سنگین .


 
بیماریهای جسمانی و مزمن ( مانند دیابت ، کم خونی ، پرکاری تیروئید و چربی خون )
محرومیت طولانی از ارضاء ( مانند طلاق ، دوری از شوهر به علت مسافرت و فوت شوهر)
مردهایی که روابط اجتماعی خوبی با دیگران ندارند و با همه سر دعوا دارند .
( زن ها مرد عصبی را دوست ندارند و با او احساس امنیت نمی کنند. )
جنسیت مردانه در زنان به علت تربیت خانوادگی و اشتغال مردانه .
عدم دانش و آگاهی نسبت به مسائل جنسی و عدم تجربه کافی در امور جنسی .
عدم صحبت در خصوص برقراری رابطه جنسی صحیح و لذت بخش میان زوجین .
خشک بودن و عدم لغزندگی مجرای تناسلی زنان .
آقایانی که در مورد بدن زنان اطلاعات کافی ندارند ، باعث دلسردی زنان می شوند  .
مردهای شلخته ، بی دقت ، بی احساس ، بی خیال و زمخت که هنگام عشق ورزی کثیف کاری می کنند ، حرکات و روش های آنان برای زنان دلسرد کننده است و باعث سرد مزاجی آنها می شوند.
بزرگترین علت دلسرد کننده این است که زن حس کند که مرد او را دوست ندارد !
مردهایی که در هنگام رابطه جنسی در دنیای خود غرق می شوند و فقط به لذت خود توجه می کنند و به رضایت طرف مقابل خود توجه ندارند .
  بهداشت شخصی ضعیف مردها ، باعث دلسردی زنان می شود . از قبیل :‌
-  ناخن های بلند، شکسته و کثیف - پینه های زبر و خشک در دست وپاها- بدن عرقی ، بدبو و کثیف -پاها و جوراب های کثیف و بدبو-  لباس ها و لباس های زیر کثیف و بدبو -بوی بد دهان ، دندان های کثیف .
مردانی که با تلویزیون روشن عشق ورزی می کنند . این کار توهین آمیز و فاقد احساس است و باعث دلسردی زنان می گردد .
مردها اغلب پس از اتمام عشق ورزی خواب آلود می شوند و سپس به خوابی عمیق فرو می روند و سپس همسر خود را تنها می گذارند و این باعث سرد مزاجی زنان می گردد ، بلکه حداقل باید چند دقیقه صبر کنند و در حالیکه همسر خود را در آغوش می گیرند مثلاً بگویند : "عزیزم ، تا چند ثانیه دیگر خوابم می برد ،‌از تو ممنونم ، دوستت دارم و شب خوش" .
برخی عادات شخصی نامطلوب مردان که باعث دلسردی زنان می شود . مانند : آروغ زدن  به خصوص با صدای بلند – خلال کردن دندان در حضور همسر – انگشت در بینی کردن و بازی کردن با موهای بینی – غذا خوردن در حالیکه آب دهان به اطراف بپاشد. – سیگار کشیدن – استفاده از عطر و ادکلن های که بوی تند دارند – با دهان پر صحبت کردن – ریش زبر داشتن – شلختگی و کثیف کردن خانه و یا ماشین– انداختن ناخن های پا و دست روی کف اتاق و غیره ...
۸. درمان سرد مزاجی زنان :
رفع علت ها
مشاوره روانی با بیمار و همسر وی
درمان دارویی بیماریها و هورمون درمانی
تغییر روش جلوگیری از بارداری
تغییر و اصلاح آداب زندگی
مصرف کرم وایگورل(موجود پایین سایت)
رعایت بهداشت فردی مانند استحمام ،از بین بردن موهای زائد بدن و بخصوص مناطق تناسلی.
استفاده از حلقه ویبره
استفاده از ژل های لغزاننده مثل ژل ضد خشکی و روان کننده(موجود پایین سایت)
دوش آب گرم گرفتن قبل از آمیزش
 مصرف ویتامین ایی و روغن های معدنی
حداکثر تحریک توسط آقایان
مراجعه به دکتر متخصص مربوطه
۹. عوامل تحریک جنسی زنان توسط مردان
عشق ورزی با آرامش - صحبت عاشقانه در بستر - مهارت در بوسیدن - نشان دان عشق و محبت در چشم -نوازش موها - نشان دادن اینکه در بستر و خارج از بستر خواهان زن  هستید -آشنا بودن با بدن همسر- آمادگی ظاهری مرد قبل از عشق ورزی- احساس زیبا بودن به زن دادن - دوست داشتن لمس و در آغوش گرفتن زن – رفتار مرد به گونه ای باشد که همیشه اولین بار است که زن را ملاقات می کند - نشان دادن اینکه همسر تنها زن زندگی مرد است

0 comments:

ارسال یک نظر