علل ناتوانی آمیزشی مردان

رفتار زن نشان دهنده عدم لذت از روابط جنسی باشد .
 رفتار زنانی که هیچ گاه نمی پذیرند که شروع کننده روابط جنسی باشند .
رفتار زنانی که نسبت به حرکات بدن مردشان یا شناخت کافی ندارند و یا به دلیل خجالت کشیدن همسر خود را لمس نمی کنند .
رفتار زنانی که مردان را مسئول به اوج لذت جنسی رساندن خودشان می دانند و در این مورد حاضر به مذاکره خارج از رختخواب نیستند .
رفتار زنانی که در همبستری ، همچون جسدی جنسی بی مسئولیت ، بی روح و بی تحرک در رختخواب ظاهر می شوند .
زنانی که در زمان رابطه جنسی مردان را ملزم و مجبور به صحبت کردن می نمایند .

 



زنان شلخته ایی که مراقب بهداشت و تمیزی خود نمی باشند و دارای مواردی از قبیل موارد زیر می باشند:
وجود موهای زائد در بدن و خصوصاً در اطراف اعضای تناسلی – لباسهای نامرتب – موهای بیش از حد تافت زده مثل سنگ – شکم بزرگ – آرایش غلیظ و کثیف – صورت اصلاح نکرده و بدون آرایش – بوی عرق – مهبل اصلاح نشده و بد بو – پوست های بد و ترک خورده وجوش دار – ناخن های شکسته با خورده لاک های نامنظم .
زنانی که به ظاهر خود بیش از حد حساسند و به دودلیل یکی اینکه برای آماده شدن زیاد معطل می کنند و دوم بخاطر اینکه اگر کوچکترین آسیبی به آرایش صورتشان وارد شود ناراحت می شوند و سریع به طرف دستشویی مقابل آینه می روند و همین دلایل باعث دلسردی مردانشان می شود .
زنانی که در طول همبستری بسیار جدی رفتار می کنند و هرگاه مرد قصد شوخی کند ، طوری عصبانی می شوند که مرد را دلسرد می کنند . ( مردان نسبت به زنانی که زیاد جدی هستند و خنده بر لب ندارند ، خیلی زود زده و سرد می شوند .)
زنانی که همیشه غر می زنند و یا از هر چیزی ایراد می گیرند و نق می زنند اصلاً جذاب نمی باشند و با این رفتار مردان را دلسرد می کنند .
رفتار زنهایی که کار احمقانه می کنند، سطحی فکر می کنند ، حرفهای خاله زنکی می زنند و تمام فکر و ذهنشان مدگرایی است و اصلاً کتاب ها و مجله های سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی را نمی شناسند و حتی مطالعه نمی کنند ، مردان را دلسرد و زده می کنند .
زنانی که تنها وضعیت اقتصادی و دارایی مرد برایشان اهمیت دارد ، مردان را دلسرد می کنند.
زنانی که همیشه از عشق قبلی شان صحبت می کنند ، مردان را دلسرد می کنند
رفتار زنانی که از نظر جنسی خود جوش نیستند و یا هنگام تمایل مردان به رابطه جنسی بهانه می آورند و فعالیت های طولانی مدت دیگر مانند آرایش ، پوشیدن لباس های مخصوص و غیره ... باعث اتلاف وقت و سرد شدن میل جنسی در شوهرشان می شوند و شوهر با تمایل کمتری با ایشان همبستر می شود .
لباس های زیر با این قبیل معایب باعث دلسردی مردان می شود :
لباس های زیر کهنه ، شل ، کتانی ، زبر ، بدرنگ ، سوراخ ، پاره ، گشاد ، رنگ و رو رفته ، بیش از حد تنگ ، بیش از حد بزرگ ، پر از سنجاق و سوزن و میخ ، همشکل لباس های زیر مادر و مادربزرگ ، سفید رنگ ، خشک ، سفت ، ازمد افتاده ، زشت ، ارزان قیمت و بد دوخت .
( لباس های زیر با رنگ های متنوع یکی از مهمترین عوامل در ایجاد تحریکات جنسی هم برای مرد و هم برای زن است.)
اگر زنان هرگونه جاذبه جنسی را از خودشان دفع کنند، باعث می شود مردان کم کم از ایجاد معاشقه با آنها دلزده و سرد شوند .

0 comments:

ارسال یک نظر